tirsdag den 12. november 2013

Hvad laver du oppe kl. 4.39

I dag havde jeg en samtale med min veninde om hvornår jeg hopper i seng.
Mit svar var:
"..nogen gange kl. 20, andre dage mellem 23-01 også er der dage hvor jeg er vågen til kl. 6 om morgenen"

Hendes svar tilbage var:
"Så din døgnrymtme er pænt fuck up"

Hvad pokker laver jeg så om natten?

Tja for det meste ser jeg det ene afsnit efter det andet (tv serier) - hvilket var tilfældet denne nat.
Andre dage ser jeg youtube videoer og igen andre nætter undersøger jeg underlige ting på nettet, så som hækle og strikkeopskrifter.

Det er ikke min mening at være vågen så længe, nogle gange sker det bare - det mest frusterende er at det oftest sker når jeg har noget vigtig jeg skal dagen efter - hvilket også er tilfældet i dag, mig dag imorgen ser sådan ud:

kl. 11 skal jeg til udredning på psykologisk hospital
kl. 14 skal jeg til tandlæge
kl. 15 skal jeg til café ODA (ocd-, depression- og ansgtforeningens cafe)
kl. 19.30 skal jeg til antropologisk foredrag med filmvisning

Som du kan se, ikke en super god nat at bruge op fnidder fnadder...
Hvis bare jeg ikke skulle noget imorgen og jeg kunne sove til jeg vågner.

Så nu er det vist på tide jeg går i seng og får sovet.
Godnat verden og håber alle drømmer sødt.
/Sif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening