fredag den 8. november 2013

Hvad laver du nu, lille du 2.0

Tjekliste:

  1. Har jeg fået ryddet op i min lejlighed: Nej
  2. Har jeg fået vasket op: Nej 
    • ..men jeg har fået købt mig en bordopvaskemaskine
    • og fået skyllet alt af, så det er klar til at blive vasket op i maskinen
  3. Har jeg fået skiftet mit køleskab: Nej
    • ..men jeg har det nye stående i mit køkken, sammen med det gamle
  4. Har jeg fået købt en støvsuger: Ja
  5. Har jeg fået bruget min støvsuger: Meget lidt
  6. Har jeg drukket alkohol: Nej, hvilket jeg er virkelig glad for
  7. Er jeg holdt op med at ryge: Nej
Og nu spøger du måske dig selv, hvordan kan det være at der er så mange nej'er på din liste?
Såre simpelt: Jeg har ikke taget mine anti-depressiver i næsten en uge.
HVAD!? siger du måske - jamen hvorfor?
- Mit svar: fordi jeg ikke havde nogen, og ikke kunne tage mig sammen til at købe nogle nye.

Så hvad så nu: Jeg har fået købt mine piller og tager dem nu regelmæssigt igen.

Er du glad: Ja, lige nu er jeg, selvom min lejlighed stadig flyder, men den største grund til at jeg er glad - er at min ven har spurgt om min hjælp, til at finde kunstnere som har lyst til at designe en plakat for skarresø festivalen
For første gang i over et år, har jeg følt mig god nok til at hjælpe.

Det er et kæmpe skridt for mig at kunne hjælpe andre end mig selv og er der noget jeg som menneske elsker - er det at kunne hjælpe andre - det gør mig så glad.

Så hvad laver du nu, lille du: 
Jeg skriver mails, planlægger at lave en minivideo som skal lægges op på youtube, som forhåbentligt får kunstnere og kunstnerstuderende til at hoppe med på ideen og lave en fantastisk plakat til festivalen.

Jeg ved heldigvis at jeg er god til visse ting og at kunne bruge disse engenskaber til at lave noget som giver mening, for flere end mig selv - er en skøn skøn ting.

SÅ - hvis du er en kunstner eller har kontakter i kunstnermiljøet i århus og omegn, er du velkommen til at skrive en mail på: siforama7@gmail.com 

Det var alt for nu - Pas på hinanden og hælp andre når du har overskud til det, det gør en så glad :)
/Sif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del din mening